دکتر من ده میگیره
بیمارستانم ۴۵
میشه ۵۵
من ده تومن دکتر میگیره بیمارستانم گف 65 البته کرجه تهران نتونستم ازبس همشون گرونتر بودن مجبورم برم کرج
دکتر من زیر میزی نمیگیره
دکتر من ۵۰ خودش میگیره بیمارستان هم ۱۰۰ باهم میشه ۱۵۰
هزینه ها تو هر شهری و هر بیمارستانی متفاوته تهران از همه گرونتر
به من گفت بین ۷۰ الی ۸۰ تازه سز اجباری هم هستم ولی من باهاش چونه میزنم بیشتر ۵۰ نمیدم بهش والا
طبیعی پیامبران ۷۰ سزارین ۸۰ تا ۸۵
120 تومن
چخبره دکتره من ۲۰ تومن میگیره
به من گفت ۱۱۰ تومن هزینه میشه
دوست من بیمارسنان اقبال
۷۰
چرا اینقدر زیاد ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.