۴ پاسخ

هیچ نوع فقط هر روز با تتراسایکلین چربش کن و گوشواررو تو گوشت بچرخون خودش خوب میشه

چرک خشک کن نیاز نیس باید پماد بزنی روش .پماد تتراسایکلین هر روز چرب کن

منم خودم برا خودم سوراخ کردم هیچی نخوردم

نترسید . با چ دستگاهی سرواخ کرد؟

سوال های مرتبط