۷ پاسخ

من دقیق ۳۰هفته رفتم ۱۶۰۰بود دکتر گفت عالیه اگه کمتر از این بود خوب نبود ریز میشد

برای وزن گیری بچه
حلیم
مغزیجات
بستنی
کباب
ماست یونانی بخور عالیه

وزنش کم نبود منم رفتم تو سی هفته همین بود بجای چیز مصنوعی آجیل و مغزیجات بگیر بخور ک‌وزن خوب بگیره ن با چیزا مصنوعی

نه کم نیست خوبه

من کاکایویی میخورم خوبه

فقد طعم کاکائو 🫠

تصویر

کاکائویی

من هم کاکائوی خوردم هم وانیلی اما وانیلیشو بیشتر دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی