من دقیق ۳۰هفته رفتم ۱۶۰۰بود دکتر گفت عالیه اگه کمتر از این بود خوب نبود ریز میشد
برای وزن گیری بچه
حلیم
مغزیجات
بستنی
کباب
ماست یونانی بخور عالیه
وزنش کم نبود منم رفتم تو سی هفته همین بود بجای چیز مصنوعی آجیل و مغزیجات بگیر بخور کوزن خوب بگیره ن با چیزا مصنوعی
نه کم نیست خوبه
من کاکایویی میخورم خوبه
فقد طعم کاکائو 🫠
کاکائویی
من هم کاکائوی خوردم هم وانیلی اما وانیلیشو بیشتر دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.