خانوما من طالبی میتونم بخچرم؟گرمه یاسرد طبعش؟

۳ پاسخ

منم تو نت زدم میخواستم ببینم نفخ نداشته باشه.نوشته بود نفاخ نیست و گرمه

وای من ک هرشب میخورم ی عالمه با بستنی طبعش گرمه

گرمه

سوال های مرتبط

مامان محمد علی و غزل❤ مامان محمد علی و غزل❤ ۴ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی