سلام خانوما
بهترین زمان انومالی کی هستش؟

۹ پاسخ

۱۸ هفته به بعد مثلا ۱۸ هفته و سه یا چهار روز چون زودتر بری گاهی بعضی از انداما کوچک شاید کامل دیده نشه

میگم بچه کی تکون میخوره زیاد حس نمیکنم

مامانا من سر کلاژ شدم گفت بچه پایین و فاصله لوله تا رحم کمه دیگه رفتم عمل کردم گفت بچع درشت بشه دهانه رحم باز میشه بچه نمیمونه سرکلاژ خیلی احتیاط داره همش باید تا 9ماه استراحت مطلق ادم خسته میشه بعد عملم بدتر شدم روزی 18بار بیشتر میاوردم بالا مردم زنده شدم گریه میکردم خیلی بد ویار هم هستم دلم خون شده گفتم اشتباه کردم بچه خواستم🥺😊

اول گفت احتمال زیاد دختر باشه بعد گفت برو اب بخور مثانت پر باشه بیا بعد رفتم گفت اول گفتم جنسیت چیه گفتم گفتی دختر بعد گفت تغییر میکنه مشخص نی دیگه نمیدونم بار اول اشتباه کرده

۱۸ تا ۲۲ میتونی بری

من ۱۷ و ۵ رفتم

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

هر چی دکترت بگه.من ۱۶ هفته و ۴ روز دکترم گفت رفتم

1۸ هفته یه روز

سوال های مرتبط

مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🤰 مامان دخترم وتودلیم🤰 هفته چهلم بارداری
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان همتا👨‍👩‍👧 مامان همتا👨‍👩‍👧 ۸ ماهگی