۱۳ پاسخ

ایستاده دوش بگیری چیزی نمیشه

من خودم وقتی روز اول دوم میرم زیر دلم درد میگیره ولی خب من حمومم طولانیه. یه دوش سریع بگیر زود بیا بیرون

من هر روز میرم تا الانم عفونت نگرفتم مشکلی هم برام پیش نیومده

آره من روز اولم رفتم حمام کی گفته باید سه روز بعدش بری

برو دوش ده دقیقه ای بگیر مشکلی نداره که

من همیشه روز سوم میرم
اصلا زمین نشین

نه بابا سرپایی دوش بگیر مشکلی نیست من همیشه میرم

من یه دوش فوری میگیرم ایستاده نشین روی زمین

منم گرمسیرم هرروز حمومم
ولی روزاول پریودی نمیرم شب دوم میرم ی دوش....
روز اول دوم میگن اب شامپو کف حموم اینا باعث عفونت میشه بالاخره قدیما ی جیزی میدونن ک میگن
برو. ی دوش دوسه دقه ای بگیر

ی دوش بگیر مشکلی پیش نمیاد

من هرروز میرم حموم

من اینطور مواقع میرم ولی از کاپ قاعدگی استفاده میکنم

و منی ک پریودم باشم همش میرم حموم ینی چی‌ میشه😅😅

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌وسوم بارداری