۱۲ پاسخ

بردم...
خونش هرکار کردن نشد..رگش خون نیومد ازش..چقدر اذیتش‌کردن..
فقط تونستم آزمایش مدفوع بگیرم..
بیخیال شدم باقیشو

من چن روز پیش بردم پسرمو ۲۵۰۰ شد

من نبردم هنوز

من رفتم ٢٣٠٠ شد

۲تومن

من بردم چند روز پیش ۲۴۰۰ شد

من بردم بیمارستان تامین اجتماعی متخصص اطفال نوشت چکاپ کامل مدفوع خون و ادرار تیرویید قند ویتامین ها خیلی چیزای دیگه
رایگان بدون هزینه
قد وزنشم چک کرد

من ماه پیش بردم حدود ۳ شد البته دخترم تب هم داشت واسه اونم آزمایش نوشته بود

من سه و هفتصد ولی چکاب کامل بود

من بردم مطهری با دفترچه تامین اجتماعی ۴۰۰خوردی

۲۶۰۰دو هفته پیش بردن

من دادم دکتر براش نوشته ،صبر کردم اول ماه برم که اوضاع کارت ها خراب شد

سوال های مرتبط

مامان اهورا و رایا مامان اهورا و رایا ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان دلسا🩷آریسا🩷 مامان دلسا🩷آریسا🩷 ۳ ماهگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان جوجه♥️♥️ مامان جوجه♥️♥️ ۲ سالگی