۷ پاسخ

خب معلومه ک شیشه براشون راحت تره ولی من با مشاور شیردهی تونستم برگردونم به سینه

من خواهرم هر دوتاشو بچه میخورد منتها از اول فقط با سرنگ داد اصلا با شیشه نداد

روزی چندبار میدی؟

عزیزم والانمیدونم امامن ازهمون بدوتولددادم کمکی الانم هردوش میدم

پسر منم همین شد
خودشو بالا میکشید
هرجور شده سینتو بده

ن من هرچقدرم هم کردم نگرفت ک نگرفت

مال منم نمگیره دیگه خواهر

سوال های مرتبط