سرکلاژ چ‌جوریه دخترا میترسم؟

۹ پاسخ

من انجام دادم ی هفته چند روزه بیهوش کامل شدم هیچی حس نکردم من خدای ترسوام ولی خداروشکر چیزی نبود بعدش چند روز درد پریودی تور داری خوب میشه خودش

متوجه نمیشی عزیزم بیهوش میکنن یا بیحس میکنن رحمتو دهانشو بخیه میزنن راحته ولی بعدش تا سه هفته استراحت مطلق باش تا بخیه هات محکم بشن خیالت راحت بشه

راحت ترین عمل اصلا متوجه نمیشی

نترس بیهوش میکنن

من شکمی تو انتی۲۵بودم
رفتم دکتر پریناتولوژیست با واژینال ۳۰ بودم خداروشکر

دهانه رحم با نخ میدوزند که خدایی نکرده باز نشه بچه بیاد پایین
شما هم بی حسی اصلا نمیفهمی

اصلا سخت نیست درد هم نداره زیاد
فقط بعدش استراحت کن کامل
دوخته بشه خیالت بابت نی نی راحت تره
تا هفته ات پایینه سرکلاژ بشی بهتره

طول سرویکست چنده

نترس عزیزم انجام بده کاش برا منم میشد انجام بدن😔

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری