بچه‌ها طول سرویکس توی این هفته ۳۰باشه خوبه؟

۴ پاسخ

نه عزیزم اصلا خوب نی
حتما استراحتتتتت استراحتتتت و اینکه شیاف حتما برو دکتر بت بده
من هفته ی شما بودم ۳۴ بود دکتر استراحت داده و شیاف و امپوش پروژسترون

منم هم هفته شمام
شکمی ۲۵بود
واژینال۳۰
دکتر گف سر پا نمون زیاد و شیاف داد
و اینکه گف فعلا هر دو هفته تحت نظر دکتر پریناتولوژی باشم که اگ طول سرویکس پایین اومد زود متوجه بشم

معمولی بیشتر استراحت کن
نزدیکی نداشته باش
رو توالت فرنگی بشین
پله بالا پایین نکن
یکی دوهفته دیگه برو سونو مجدد

من آنومالی واژینال ۳۰بود

سوال های مرتبط

مامان قند خونه🩷 مامان قند خونه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرقشنگم❤️ مامان پسرقشنگم❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری