از الان برو دکتر بیمارستان چندباری ویزتت کنه رو مطب هم زیر میزی میگرن هم هزینه اضافه س.برو تو بیمارستان پیش دکتر زنان پرونده تشکیل بده.
برا سزارین باشه ک دیره ولی اگه الانم بری معلوم نیس قبول کنن اگه بکنن هم هزینه زیادی میگیرن
اگه طبیعی باشی پرونده پیش دکتر نمیخاد یا ماما همراه میگیری یا مستفیم موقع درد میری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.