۹ پاسخ

عزیزم بچها قدیم با بچها الان شمایین 🤣

نه عزیز نگران نباش اگه مشکل تنفسی یا مشکل کمبود وزن باشه میزارنش دستگاه ...آشنای ما پسرش رو ۳۴ هفتگی دنیا آورد ولی دستگاه نموند به نظرم حتی وزنش هم خیلی کم بود چون ۲.۲۰۰ وزنش بود

منم دقیق نمی‌دونم ولی فک میکنم این طوری میگن چون یک درصدم احتمال داره نیاز به دستگاه داشته باشه منم جاری ام ۳۶ هفته زایمان کرد نرفت دستگاه ولی خاله ام هم کمی زود شد زایمانش بچه رفت تو دستگاه ، نگران نباش خدایی که مراقب نی نی آت بوده تا الان برات بهترین هارو میخواد ، ازش بخواه

بستگی به وزن وریه بچه داره قدیمی‌ا بچه هاشون تپل ورسیده بودن آنقدر چیزهای مقوی میخوردن وارگانیک بود همه چیز بعدم قدیما کلی بچه موقع دنیا اومدن میمردن اصلا به دستگاه جایی نبودالان به زور قرص آهن بچه ها وزن میگیرن

زیر دو کیلو میره دستگاه

خواهر زاده من ۳۴ هفته اومد نارس مثلا، ولی دستگاه نرفت

اره منم شنیدم نمیدونم چرا اینجوری میگن🙁

نه بابا خواهر من ۳۶ هفته آورد دستگاه هم نرفت

مگه دستگاه رفتن بده؟ 🥲

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی