از ۳۶ به بعد احتمال اینکه دستگاه نره کمه ولی باز هم احتمال هست
از ۳۶هفته کامله
من 37و4رور بودزایمان کردم پسرمو دستگاه نرفت
دکترم میگفت از36هفته ببعددستگاه نمیرن
والا به قدیمیا باشه میگن حتی اگر ۱ روز باشه اومده باشی تو ۹ ماه دیگه بچه هیچ مشکلی نداره
برای من34 هفته بود ریه هاش تکمیل بود
قبلش امپول ریه زده بودم
والا من ۳۷ هفته و ۵ روزم دکترم زایمانم نکرد اب دور بچه کم بود بستریم کردن امپول ریه زدن برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.