آره مرسی
باشه حتما ممنونم
نه گفت آد بده با قطره آهن تازه خودشون دادن قبلش خودم آد میخریدم
ممنون که گفتی نمیدونستم
مولتی و آهن؟
تو روبیکا کانال لباس دارم انواع ماتو شروال دوستداشتی بیا
آهن خارجی که بهتره ولی نمیدونم واسه بچه خوبه یا نه من ایرانی میدم هنوز دندون درنیاورده بچه من
مولتی هم هنوز بهش ندادم البته درمانگاه نگفت نمیدونم باید بدم یا نه
فقط آد و آهن میدم
آها من که آهن رو قبل از ظهر وقتی که گرسنه س میدم که جذب بالا تری داره
از پایان شش ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.