دکتر به من میگفت اگر بعد هر بار خوردن پی پی کنه یعنی اسهال
آخه بهش گفتم دکتر بچه ام پی پی ش شل هست همیشه گفت معنی اسهال در بچه ها این شکلی هست که اگر هر بار که عوضش میکنی پی پی کرده باشه یعنی اسهال شدحالا شمام ببین اگر فردا هم اینطور بود شاید بهتر باشه از یه پزشک اطفال بپرسی
اره منم روزی ۵ ،۶ بار داره
آره روزی شش بار فکر کنم پوشک عوض کنم مدفوع کرده هربار
پی پی یا جیش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.