یهو سینت رو نکش از دهنش بیرون، اروم انگشت کوچیک رو بزار داخل دهنش، دهنش ک باز شد سینت رو بیرون بیار
کرم اگزایسین بزن روش سلفون بکش عااالیه
نیاز به شستن هم نداره
پماد شقاق سینه بزن مشکلی هم ندارع بچه بخوره سینه منم زخم بود دو روز پماد زدم خوب شد
طول میکشه چند روز من پمادم گرفتم ولی نتونستم بزنم چون باید هی بشوری به بچه شیر بدی
چند روز تحمل کنی شیرت زیاد بشه خوب میشه
نه پماد شقاق سینه از داروخونه بخر
شیر خودتو یکم بدوش بمال به سر سینه هات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.