از چندهفته وجند روز دیگخ بایدبریم ان سی تی بگیریم مرتب

۴ پاسخ

نیاز نیست که وقتی حرکت بچت خوب باشه، منم نمیرم مگراینکه بچم نصف روز تکون نخوره

من یکبار۲۷هفته رفتم
از سونو۳۲هفته هم که گفت آب دور جنین کمه هفته ای یکبار باید برم
هرهفته میرم

من ۳۳ هفته چن روز بود رفتم سونو و نوار قلب گرف
دیگه الان ۳۶ هفته ام هنوز نرفتم دکتر

من هفته ای یکی دوبار میرم بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی