گرمیه عزیزم بچه منم زده
منم دخترم داشت دکتر گفت بعد چند روز میره اگه خدایی نکرده زیرشون اب جمع شد یا رو شکمش زد حتمن باید متخصص اطفال ببینه
طبیعیه براب نوزادا
دکتر به من گفت از گرمیه .هوا گرمی
دکتر به من گفت طبیعیه دست نزن
هم از گرمیه هم بخاطرکع خیلی بوسش میکنن
ن مال بچه ها اینجور میشع اوایل
همین چیز های که استفاده میکنی سوره بخون خوب میشن
از گرمیه
با شاهتره یا کاسنی و پنبه بزن به صورتش میره
از گرمیه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.