۴ پاسخ

تنفس شکمی‌ یا تنفس ۴.۴.۸ بکش.
۴ شماره دم ۴ شماره نگهداره ۸ شماره بازدم. ریلکس کن هیچی ارزشش رو نداره بدنت رو اذیت کنی.

عزیزم یک چیز شیرین بخور ،ب پهلو چپ بخواب خودتو ریلکس کن ،انشالله هیچی نیست

استراحت کن اوکی میشه

چیزی نیست از استرس و ناراحتیه استراحت کنی درست میشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری