کدوم فولیک اسید و می‌خورید و کدومش بهتره؟

تصویر
۱۳ پاسخ

قوطی بهتره

کوالی فول(قوطی)بهترینه چون فولات فعال داره

من فرفوروت گاین میخورم توش اسید فولیک داره و آهن

من کوالی فول دکترم داده

قوطی.

کوالی فول میخورم قوطی

من کوالی فول

اون قوطی کوالی فول

من کوالی فول میخورم

قوطی بهتره

من رووفولیک میخورم خوبه

قوطی بهتره

قوطی رو چند گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان آینده مامان آینده هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد