خانما شماهم اسید فولیک میخورید اذیت میشید؟

۸ پاسخ

سلام نه اصلا من که اذیت نمیشم

بستگی داره چه مدل فولیک اسیدی بخوری
من چون فقر آهن دارم قرصی که دکتر داده آهن و فولیک قاطیه
خودشم گفت امکان داره یکم حالت رو بد کنه مصرف قرص
مصرف میکنم صبحا همچین تهوع دارم اما بالا نمیارم و فقط حسش رو دارم
یا وقتی حرف میزنم فکر میکنم الان میخوام بالا بیارم

منم اینجوریم چند مدل هم عوض کردم فایده نداشت

نه من ۴ ماهه میخورم مشکلی ندارم شاید ب بدنت نمیسازه بگو ب دکتر تا بجاش ی قرص دیگ بده بهت

نه ‌.

منم از آذر ماه میخورم هیچ مشکلی ندارم

نه چه اذیتی؟

نه من مشکلی ندارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری