۱۳ پاسخ

بله خیلی زیاده...هم گرمیش زیاده و هم اینکه سطح انرژیش خیلی بالا است...
دختر من هنوز ارتباط نگرفته با میوه های این فصل

اره بنظرم خیلی گرمیه
بنظرم حداقل نصف بده

هرچیزی زیاده رویش ضرر داره

دندوناش داغون میشه

فک کنم گرمیش بشه...

من خودم نصفی میخورم خیلی زیاده

خیلی زیاده . گرمه

انبه حساسیت زاهم هست هفته ای دوسه تابدی بهتره

انبه زیادش ضرر داره

طبعش خیلی گرمه بهتره کمتر بدی روزی نصفی کافیه

آره زیاده و الان که هوا گرمه افتضاحه انبه

اره عزیزم میوه ی دیگه بده کلا نصف لیوان میوه باید بخورن الان تو هیچی زیاده روی نکن

هر روز فک نکنم خوب باشه..

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری