امشب بچم پوست کیک یزدی خورد

۴ پاسخ

پسرمنم ی بار خورده نمیدونم اومده بیرون یا ن...اصلا یادم رفته بود

منم خوردم یادمه😂😂

هیچی نمیشه میاد بیرون 🤦🏻‍♀️دختر منم یه بار خورده

یکمش اندازه سکه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها وارمین مامان دوقلوها وارمین ۲ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۲ سالگی