دوستان من تو این هفته معدم خیلی میسوزه طبیعیه؟

۶ پاسخ

نوشمک و یخ خیلی می‌خوردم

طبیعیه بخاطر پروژسترونیه که بچه انتقال میده به بدن مادر یا همون به قول قدیمیا میگن بخاطر موی بچه معده میجوشه 😂

اره عزیزم من تا الان هم دارم

منم همینم

یکی از عللش به خاطر مو در آوردن بچه هست عزیزم

من تا ۳۲ هفته سوزش معده داشتم نوشمک می‌خوردم معدم سرد میشد😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بهار و برسام مامان بهار و برسام ۱ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری