نوشمک و یخ خیلی میخوردم
طبیعیه بخاطر پروژسترونیه که بچه انتقال میده به بدن مادر یا همون به قول قدیمیا میگن بخاطر موی بچه معده میجوشه 😂
اره عزیزم من تا الان هم دارم
منم همینم
یکی از عللش به خاطر مو در آوردن بچه هست عزیزم
من تا ۳۲ هفته سوزش معده داشتم نوشمک میخوردم معدم سرد میشد😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.