۹ پاسخ

ببرش بیمارستان طالقانی گنبد اونجا ازمایش میگیرن متخصص داره دیگه زیر دستگاه نزار من بچم ۲۱بود بستری شد زردی اومد رو۹مرخص شد دستگاه دیگه نبردم خونه دیگه هم ازمایش نبردم

اگه دستته که بزار تو دستگاه مثلا تو روز ۶ساعت

بنظر من همون ۴۸ ساعت کافیه

بنظر خودت تغییر کرده؟ از روی سفیدی چشماش یا شکمش؟

دیگه مجبوری تا شنبه صبر کنی ولی دیگه ب این اندازه دستگاه نزارش مثلا وقتی خوابه بزارش دستگاه بیدار شدنی بیارش کنار خودت هر روزی هم ک میگذره کمترش کن

سلام نه عزیزم بیمارستان های شبانه روزی ببر یا ازمایش میگیرن یا ک از چهره متوجه میشن

مبارک باشه عزیزم...میگم دخترت چن کیلو بود دنیا اومد؟؟

ببر بیمارستان آزمایش بگیره اونجا بازه همیشه

همونی که دکتر گفت
اگر زیاد بمونه بدنش خشک میشه
و اینکه دستگاه بیشتر دستت بمونه هزینش بیشتر میشخ

سوال های مرتبط