اگر بچت افقی باشه سزارین میشی

۴ پاسخ

میچرخه

بچه اولته

اگه تا آخر عرضی بمونه اره

اگر افقی باشه و مشکلی نداشته باشه میزارن تا بچرخه که قطعا می‌چرخه
اما اگر هفته های آخر مدام نوار قلب باید بری دو روزی یه بار
اگر نوار قلبش مشکل دار شد سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری