بنظرم عالیه سزارین ،برای من که خیلی خوب بود حتی دردش از درد پریودم هم کمتر بود همش دو ساعت درد داشتم بعدش دیگه هیچ از روز سوم هم خودم کارامو کردم کامل دیگ
درسته شاید سزارين دردش از طبیعی کم باشه ولی عوارضش خیلی بیشتر از طبیعی هس
خیلی اذیت شدم بعد عمل و تا ی هفته خیلی سخت بود ولی بدن با بدن فرق داره
من اونقدر میترسیدم سکته داشتم میکردم قبلش دیدم دیگه راهی،ندارم یا باید بیارنش بیرون یا خودش،میاد ک اونم خودش عذابه دیگه رفتم اتاق عمل خیلی خوب بود نفهمیدم هیچی بعدشم فقط فشاردادنا اذیت میکرد راه رفتن اولیه بعدش از فرداش خودم کارامو میکردم خونه تمیزمیکردم درد داشتم ولی،نه اونیدر هرچه قدر بیشتر راه بری دردش بهتر میشه
خداروشکر😁، فقط بعد اومدن تو بخش اذیت داره قبلش که اصلا هیچی متکجه نمیشی، بعد کم کم راه میری، مابعات بخوری،راه بری ،شیافم بزاری دردش قابل تحمله روزای اول یکم اذیتی بعد تمومه
سزارین فقط فشار دادن شکمش ی کوچولو اذیت میکنه باقی چیزا ک اتاق عملو نمیفهمی بعدش دردش قابل تحمله اگه فشارندن ک میدن😁
دردش قابل تحمله روز اول موقعی ک باید از تخت بیای پایین بری بالا درد داری یکم ولی بهتره از طبیعی عزیزم
وای ک چقدر قشنگه.
آدم هیچی نمیفهمه فقط ی لحظه میخوای بلند شی راه بری اون درد داره شدیدا. ولی خب اونم شیاف تند تند میارن میزارن درد میوفته من ک هر وقت دردم میومد میگفتم شیاف بزارید برام.
در کل خیلی عمل خوبیه
برای من که عالی بود هیچی نفهمیدم دومی هم میخوام سز کنم حتما پمپ درد بگیر خیلی کمکت میکنه
بستگی ب بدن هر کسی داره
من واقعا برام دردناک بود ولی بازم حاضر نیستم طبیعی رو امتحان کنم😅حدود ی هفتع ۱۰ روز اول سخته بعدش اوکی میشی تقریبا
ولی خیلیا بودن فردای عمل سر پا بودن و عین خیالشون نبود🥴
تو یه کلمه خلاصش کنممممم ..... عذااااب
عالی بود به نظرم
فقط وقتی میحای از تخت بیای پایین درد داری سخته یکم با دوسه روز اول ک شیاف بزاری همون دردارم نداری
تا به خودتم بیای بچت بدنیا اومده تموم شده رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.