سلام خانوما از چند هفتگی اسپرین شروع کردین؟یعنی دکتر تون گفت؟

۸ پاسخ

از بعد انتی

از دیروز میخورم برا سقط داشتم برام نوشتن گفتن خونرسانی به جنین میشه و جلوگیری میکنه از سقط

از اولش ، من انوکسپارین هم میزنم

بستگی ب سوابق بارداری و ازمایش داره

از اولش

از اول بارداریم

دوازده هفته طبق آزمایش ان تی دکترم برام نوشت

سلام عزیزم من هفته ۲۱هستم هنوز دکترم حرفی نزده ولی شما کلا با نظر دکترت هماهنگ باش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری