۷ پاسخ

من پوست بادوم و نمیگیرم
گردو،بادام،پسته با پشت الک نرم کردم ریختم تو شیشه صبح به صبح توی فرنیش میریزم

من پسته بادام گردو فندق رو رنده ریز میکنم و با پوست.بعد تو اتمیل میریزم و میدم بهش

اول از هر کدوم تست حساسیت بگیر دختر من به گردو حساسیت داشت و من گردو با پوست رنده ریز کردم دادم

من چون بچه م فرنی و اینجور چیزا نمیخوره یه رنده ریزی دارم مخصوص خودش اجیلایی مثل پسته، بادوم و رنده میکنم میدم بهش
قبلا که موز میخورد با موز له شده ام میدادم

من پسته و بادام و گردو و مغز آفتاب گردن و کدو باهم آسیاب کردم تو فرنی و حریره و سرلاک یا پوره موز میزنم میدم بهش

تو ماست هم میتونی بریزی

من گردو و بادام و پسته قاطی آسیاب کردم تو فرنی و اتمیل میریزم

سوال های مرتبط