آخه دیگه دوساله شده آهن و مولتی لازم نیست که البته اگه کمبودی نداشته باشه ها....
من دخترم که دوساله شد دکترش آهن و مولتی رو قطع کرد فقط سانستول داد بهش گفت هیچ مشکلی نداره از لحاظ کم خونی و ویتامینها چون افزایش قد و وزن و اینا نرماله فقط ویتامین سانستول داده بهش البته من از بدو تولد پیش دکتر بردم کلا اون بهم میگه چه ویتامینهایی بخوره و ....
من دادم چند دوره خوب بود
من میدادم چون آهن داشت دندون هامین لک انداخته بود من قطعش کردگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.