خانومااین قطره راکسی به بچه اش داده خوبه ؟؟

تصویر
۳ پاسخ

آخه دیگه دوساله شده آهن و مولتی لازم نیست که البته اگه کمبودی نداشته باشه ها....
من دخترم که دوساله شد دکترش آهن و مولتی رو قطع کرد فقط سانستول داد بهش گفت هیچ مشکلی نداره از لحاظ کم خونی و ویتامین‌ها چون افزایش قد و وزن و اینا نرماله فقط ویتامین سانستول داده بهش البته من از بدو تولد پیش دکتر بردم کلا اون بهم میگه چه ویتامین‌هایی بخوره و ....

من دادم چند دوره خوب بود

من میدادم چون آهن داشت دندون هامین لک انداخته بود من قطعش کردگ

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل کارین مامان ابوالفضل کارین هفته هجدهم بارداری