۶ پاسخ

اسپری از قطره بهتره

قطرش راحتر استفاده میشه

اسپری خیلی بهتره، من اسپری استفاده میکنم، چون دکترش هم گفت اسپری بگیر استفاده کن

اسپری برای بزرگترهاست قطره برای نوزاد استفاده میشه

اسپری سدیم کلراید بهتره قطره تمام دماغشو میگیره خفه اش میکنه

قطره سدیم کلراید

سوال های مرتبط