۴ پاسخ

چه شیرخشکی میدی؟شاید طعمشو دوس نداره.ببلاک خوشمزه تر از همه ست

برا من نمیگیره اصلا دوست نداره شیر خشکو

شاید طعم این شیر خشکی که میدی دیگه دوست نداره

باسرنگ بده بعدش خودش شیشه میگیره

سوال های مرتبط