منم دارم وقتی سرپا م یا زیاد راه میرم استراحت میکنم خوب میشم
منم داشتم اصلن عذاب بود نشستن و بلند شدنم استخون باسنم یجوری درد میکرد که نگو ولی هفته ام که رفت بالا خودش دردش رفع
بله عزیزم تو بارداری شاخ هم درآوردی تعجب نکن من ۵ ماهی میشه این دردو دارم حتی بندبند انگشتام درد میکنه تو خواب همش خواب میرن گزگز میکنن ماه آخر لگن و کرم اضاف میشه😂
اره عزیزم ماها اخربیشترم میشه🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.