من الان هفته ۲۶ هستم یک‌ماهی هست که درد دنبالچه
دارم، طبیعیه؟

۴ پاسخ

منم دارم وقتی سرپا م یا زیاد راه میرم استراحت میکنم خوب میشم

منم داشتم اصلن عذاب بود نشستن و بلند شدنم استخون باسنم یجوری درد میکرد که نگو ولی هفته ام که رفت بالا خودش دردش رفع

بله عزیزم تو بارداری شاخ هم درآوردی تعجب نکن من ۵ ماهی میشه این دردو دارم حتی بندبند انگشتام درد میکنه تو خواب همش خواب میرن گزگز میکنن ماه آخر لگن و کرم اضاف میشه😂

اره عزیزم ماها اخربیشترم میشه🥴

سوال های مرتبط

مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری