قربونت ایشالله ب سلامتی زایمان کنی نی نی رو بغل بگیری ♥️
ببین من ۳۸هفته ۴روز بودم مثل تو درد میگرفت ول میکرد رفتم بیمارستان ۱سانت باز بودم بستریم کردن ۱۸ساعت درد کشیدم آمپول فشار هر ۱۰دیقه میزدن و آمپول عضلانی واسه انقباض رحم و شیاف و هر۱ساعت معاینه ب نظرم تو خونه دردتو بکش منم اشتباه کردم رفتم
بیمارستان نری
درسته عزیزم از هفته 38 همینجوری میگیره ول میکنه
پله برو پیاده روی کنی کلاغ پر راه برو
خیلی خاکشیر و هندونه نخور
صبح ها تخم مرغ و شنبلیله نیمرو کن بخور که در هات منظم بشه ان شاءالله بسلامت زایمان کنی عزیزم
پله بالا پایین کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.