۶ پاسخ

من و شاهانم تا یازده خوابیدیم بعد من بیدار شدم ناهار درست کنم شاهان همچنان خوابه 😄

وای من تا ۴و نیم نخابید اخرش هرچی خورده بود بالا اورد بعد خابید☹️

برای اولین بار منو دیار ساعت ۱خوابیدیم تا ۵🧚‍♀️🧚‍♀️

نوش جان😂 انشاالله قسمت همه

مبارکتون

برای اولین باردیارمن یک ساعت ی بار ازخاب بیدار نشد😂

سوال های مرتبط

مامان عرفان و عماد مامان عرفان و عماد ۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۲ ماهگی
مامان آنیل🧸💕 مامان آنیل🧸💕 ۱۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۱ ماهگی