بچه رو اول از شیر باید گرفت یا پستونک


تب
سرما

۴ پاسخ

اول شبر یا شبشه بعد پستونک بعد پوشک

من بچه اولم پستانک شیر رو با هم ازش گرفتم دو روزه فراموش کرد

اول پستونک ترجیحا تا 1 سالگی بیشتر نخوره بهتره، بعد شیر از 18 ماهگی به بعد و بعد پوشک از 2 سالگی به بعد

شیرعزیزم

سوال های مرتبط

مامان سام🦋🧿 مامان سام🦋🧿 ۱۵ ماهگی