سلام به ۶ ماهگی ......
همچنان بدون تغییر و شکم😀

۹ پاسخ

نگران نباش بچه تو پهلو بیشتر برای این شکم نیست منم همین طورم رفتم دکتر گفت پهلو هست

من قبلش شکم داشتم الان یکم جلوتراومده ولی منم بایه اقوام ک مث من شیش ماهه مقایسه کردم اون خیلی شکمش بزرگتره البته اون شکم دومشه

شکم اولمه اندازه ۷ماهه ها شکم دارم😂

سلام خوش اومدی ب 6ماهگی انشالله 3ماه آخری شکمه میادبیرون بسلامتی

منم هنوز هیچ تغییری نکردم ینی تغییرم اصن نشون نمیده وزنم یه کوچولو رفت بالا ولی اصن کسی نمیتونه تشخیص بده من باردارم😂

منم‌مثل تو

جدی تغییر نکرده😄؟شمالاغری یاتپل

از هفت تازه شروع میش

منم همینجور بدون اضافه وزن و شکمم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان نخودک 🐤🩷 مامان نخودک 🐤🩷 ۴ ماهگی
مامان پسر روزبارانی مامان پسر روزبارانی ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهربُد🩵 مامان مهربُد🩵 ۱ ماهگی
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان آوا ونی نی مامان آوا ونی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هستی مامان هستی ۶ ماهگی
مامان معجزه من✨ مامان معجزه من✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری