نگران نباش بچه تو پهلو بیشتر برای این شکم نیست منم همین طورم رفتم دکتر گفت پهلو هست
من قبلش شکم داشتم الان یکم جلوتراومده ولی منم بایه اقوام ک مث من شیش ماهه مقایسه کردم اون خیلی شکمش بزرگتره البته اون شکم دومشه
شکم اولمه اندازه ۷ماهه ها شکم دارم😂
سلام خوش اومدی ب 6ماهگی انشالله 3ماه آخری شکمه میادبیرون بسلامتی
منم هنوز هیچ تغییری نکردم ینی تغییرم اصن نشون نمیده وزنم یه کوچولو رفت بالا ولی اصن کسی نمیتونه تشخیص بده من باردارم😂
منممثل تو
جدی تغییر نکرده😄؟شمالاغری یاتپل
از هفت تازه شروع میش
منم همینجور بدون اضافه وزن و شکمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.