۱۲ پاسخ

الانم درگیر پکیم فقط تعدادش کمه
یه دونه پک یه تیکه که کارش از شش تیکه خیلی سخت تره😂

حس میکنم از ماه بعد باید شکممو بذارم تو فورقون ببرم

ت بارداری هر بلایی سرت میاد ولی چاره‌ای نیست بخاطر نی نی جون میشه همه چی رو تحمل کرد 🥹

خیلی عالیه !!! نی نی هم عین مامانش ورزشکار میشه . من خیلی دنبال شلوار باشگاه برای بارداریم اما گیرم نمیاد اصلا ،شما اینترنتی سفارش دادی؟!

من خوشحالم ک دارم چاق میشم قبل بارداری۷۵ بودم الان ۸۰ بهم میاد

وای دقیقااا منم هروزم تو باشگاه میگذشت و دغدغم فقط اندام و عضله های مختلف بود الان به قول دوستام سیکس پکات شده ایربگ😂😂

تازه این مرحله بنظر من خیلییییی خیلییی سخت تره 🤣

هممون الان ایربگ داریم

واااییی دقیقا 🦥
ایشالا بسلامتی بغل بگیریش فداتشم 🤍

هنوزم خیلی خوش هیکلی

خدا حفظش کنه نی نی تو🥹
ماشاالله

عزیزم چه هیکلی داری بازم عالی هستی👏🏻

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد