آدم نباید دل بگیره مادر بزرگا دلسوز ادمن فکر قدیم تر میکنن هیچوقت چی بهشون نگید دلتون میاد
من۴ماهمه شکم ندادم
دیروز یه نفرو دیدم۴ونیم ماهش بود شکمم انگار داشت میترکید انقدر بزرگ بود البته اون شکم دوم بود من شکم اول
اهمیت نده منم تازه شکمم در اومده مادرشوهرم ۴ماهگی هی بهم میگف چقدر کوچیکه شکمت بچت خیلی ریزه حتما .
منم خیلی ناراحت میشدم درصورتی که بچم بیشتر تو پهلوهامه الان تازه شکمم بزرگ شده
من 18هفتم شکمم کاملامشخصه به پادربزرگت بگو بیاجایزه رو بده به من😂😂والا خب شکم بزرگ روبعدا باید جمع کردیانه؟؟ به سایزشکم نیس که
عزیزم من الام هفت ماهمه تازه این ماه شکمم بزرگ شد
پنج ماهگی که اصلا یه کوچولووووو شکم داشتم از شش به بعد کم کم خودشو نشون
خداروشکر ک به هیچکدوم از مادربزرگام نگفتم😂
منم ۴ماهم هست ندارم اخه چه ربطی داره
اونا فکرمیکنن هرچی شکم بزرگ تر بهتر ول کن اطلاعات امروزی نداره از سر نادانی ی حرفی میزنه
بابا اهمیت نده عزیزم این زنای بزرگ اینجورن به نظرم دیگه پیششون نرو چون بیشتر ناراحتت میکنن بعد هم بهشون بگو شما انقد تجربه دارید نمیدونید شکم یهو بالا میاد از ۵ماهگی به بعد
بدن با بدن واقعا فرق داره من از قبل یکم شکم داشتم الان یکمی شکمم اومده جلو ولی خب بدن ها واقعا متفاوته من دیدم طرف ۲۷ هفته بود اصلا شکم نداشت
منم خیلی ندارم شکمم کوچیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.