من از الان شکم یه ۷ماهه رو دارم😂😂 رفته بودم مطب دکتر منشی پرسد حامله ای گفتم بله🤭 گفت چند هفتته گفتم ۱۶ چشاش کم مونده بود بزنه بیرون 😂😂😂😂 گفت بهت میخوره هفتت بیشتر باشه چقد شکم داری🤣
وای🤣🤣🤣🤣
نفخ داشته باشی مشخص میشه قسمت معده سفت میشه از شکم میزنع جلو تر
والا من سر بارداری اولم تا هفت ماهگیم تخته تخت بود شکممحتی نفخم نداشتم ولی سر بارداری دومیم ینی الان از دو ماهگی شکم دراوردم و فهمیدم که دیابت بارداری دارم و باعث زیاد شدم مایع میشه در نتیجه شکمم بزرگ شده الان چهارماهم تموم شده ولی شکمم قد شیش ماهه نفخم نداشتم چون همش تو رژیمم
قاطیه😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.