۷ پاسخ

اروغ شو خوب بگیره حتی نیم ساعت

لابد کولیک

احتمالا رفلاکسه بیرش دکتر

آروغشو بگیر بعد ادامه بده

رفلاکس داره ببر دکتر

باور میکنی بچه من وقتی ماه رو عوض میکنه چند روز شیرنمیخوره میگن‌اعتصاب شیر هس البته من‌داروی زفلاکسم میدم ولی خب تا وارد ماه بعدی میشه دوباره چند روز شیر نمیخوره

احتمال رفلاکس پنهان هست ویزیت گوارشش شو

سوال های مرتبط