۵ پاسخ

خیلی سخته من خودم سه روز درگیرش بودم

عادیه عزیزم منم از هفته 22,اینجور شدم اسید معده همش. تو گلومه حالمو بد می‌کنه

بع دکتر بگی بهت فاموتیدین میده
خیلی بده من شبا خواب ندارم از این اسید معده ک‌ عین آتیش میاد تو گلوم. همش باید آب بخورم همش هم دشویی دارم

منم مثل شما بودم دکتر برام قرص فاموتیدین تجویز کرد

به دکترتم بگی قرص یا شربت مینویسه برات

عزیزم کمی عرق نعنا قاطی آب خنک بکن بخور چایی سبزی پیاز اینا نخور

سوال های مرتبط