دوستان لطفا یه راهکار برای سردرد بعد از زایمان میگید🙏🏻

۱۲ پاسخ

نسکافه ،من دائم میخوردم تا خوب شد

قرص کافئین

نسکافه و ادامس بهمون گفتن بخوریم

مایعات زیاد و نسکافه

چایییی

استامینوفن ساده

نوشابه مشکی خیلییییی خوبه

باید بری دکتر برات دوتا سرم ودوتا آمپول مینویسه خوب میشی حتما برو

و البته کاپوچینو

نوشیدنی کافیین دار
استراحت و کم حرف زدن
کمپرس پشت گردن
شیاف

اگه سزارین بودی فقط تحمل و مسکن

چای
قهوه
نسکافه

سوال های مرتبط

مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱۱ ماهگی
مامان نور مامان نور روزهای ابتدایی تولد