بچه هاا
کسی ویتامین پروگمام استفاده میکنه؟
خوبه؟؟

۶ پاسخ

آره خیلی خوبه من می‌خورم
ولی اشتهاتو زیاد می کنه.
با آب زیاد بخور حتما

به من هیچ تاثیر مثبتی نداشته میخوام این دو ماه باقی مونده بگم دکترم مارکشو عوض نکه

اره خوبه مولتی ویتامینه

من ک خوردم بنظرم تاثیری نداشت روزی یکی بعد غذا

بله من راضیم بچمم خیلی وزن گرفت

بلی عالیه

سوال های مرتبط