منم دوتا همراه ناهار میخورم
من یه روز درمیون یدونه میخورم خیلی ضعف میاره
من روزی یدونه میخورم ولی میخام ۳۴ هفته ب بعد دوتاش کنم
چون اصن اشتها ندارم
دکتر منم روزی دوتا گفته بخور
دکتر من گفت روزی دوتا. روی خود بسته دارو هم نگاه کنی نوشته روزی دو عدد
من میخوردم روزی یدونه
من روزی یکی میخوردم دوتا دیگه دوزش زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.