پشت دخترم اینجوری شده بایدچیکارکنم

تصویر
۴۰ پاسخ

اینو باید ببری دکتر چقدر بیخیالی طفلت به این روز افتاده🥲
این رو ببر دکتر پماد مخصوص بده با کالاندولا چیز خوب نمیشه

الفا‌دارم یعنی زودخوب میشه

مراقب باش به زخم بستر تبدیل نشه. حتما پماد آلفا بزن چون سوختگیش شدید شده و زخم شده. اون پماد خیلی زود خوبش میکنه

ای وااای بچه سوختهههه!
اصلا پوشک پاش نکن!
کهنه ببند براش یکم!
سودوکرم بزن اگر داری یا ان ان یا کالاندولا
کم نزنی از هر کدوم ک زدی قشنگ یه لایه پر بزن
یا روغن زرد بزن ک ترمیم هم بشه!
قشنگ قبلش بشورش با دستمال خشک کن، کامل خیسی تنشو بگیر و خشکش کن!
پوشک اصلا نکنیا

مگه دیر به دیر پاشو عوض میکنی؟

تند تند باید عوض کنس بچه رو حتما هم بشورش حتی وقتی جیش خالی میکنه

پوستش کنده شده طفلی پماد نزن فعلا اول ببرش دکتر حتمااااا بعد داروی تجویزی دکترو بزن

دیر به دیر تمیزش میکنی گناه داره هوا گرمه اصلا پوشک نکن یه چیزی بزار زیرش بچه سوخته

یا به پوشک حساسیت داره یا دستمال مرطوب چک کن گناه داره

شدید سوخته باید بچه رو بشوری خشک کنی پماد بزنی که دچار همچین سوختگی نشه

اصلا فعلا پوشکش نکن بذار یکم هوا بخوره بعد پماد بزن وقتی هم دسشویی کرد حتما با آب بشورش کامل خشکش کن

الهی جونم😭

پماد آردن آبی عالیه

یا خداااااااااا ببرش دکتتتتتتتر

پماد زینک اکساید ۲۵وکلوتریمازول ۱درصد باهم قاطی کن پر بزن سریع خوب میشه

سر زخمش بازه هر پمادی نمیشه زد حتما از دکتر بپرس اول چون پمادا اکثرا برای سوختگی های سربسته هست

کمتر ببندش باز بذارش چربش کن دائم تمیزش کن اخی بچه گناه داره

نان خیلی سنگینه توروخدا یکم دیگه ببرس اورژانس اطفال بش دارو بدن الان خیلی درد داره💔

اووی گناه داره زیرش زیر انداز پتو بذار روغن حیوانی بزن پماد زینک اردن پوشکش نکن با پنبه اب ولرم تمیزش کن کالاندولا هم امتحان کن دلم درد گرفت

پماد کیمیا بگیر

ببرش دکتر پماد مخصوصش بده

عزیزم پسر منم همینجوری میشد به خاطر گرما و سنگینی شیر هست.ممکنه به شیر خشک یا پوشک حساسیت داده باشه.
اول از همه روی پوشکش یک لایه پارچه نخی که نخ ۱۰۰ درصد باشه بذار که پوستش با پوشک تماس پیدا نکنه و وقتی پوشک عوض کردی اون پارچه هم با پوشک بنداز دور.
دوم این که چند وقت یک لایه ضخیم روغن نباتی بزن جای سوختگیش من همه نوع کرم ایرانی و خارجی امتحان کردم خوب نشد با این کارها سریع پای بچم خوب شد.

یا خداااا بچه داغون شده بدنش ببر دکتر
درجه سوختگی پای بچه یهو اینطور نمیشه کم‌کم میشه نباید بزارید ب این حد برسه که خون بشه اخه

پماد کبد برازخمش خوبه

پماد کبد ماهی عالیه حتما بگیررررر

چرا انقدر دیر به دیر عوض می‌کنی بچه رو
بچه سوختگیش خیلی شدیده
حسابی پماد بزن بهش که قشنگ روشو بپوشونه
تونستی هم بچه رو باز بزار

چون شیرخشک وشیرخودمومیخوره اینجوری میشه کرم سودا ازکجا بگیرم

تا دستشویی می‌کنه عوضش کن گناه داره آتیش میگیره میسوزه

الارژی به شیر داره

ای وای، چقدر سوخته طفلی... مگه اسهاله؟

عزیزم بچه اراژی به شیر داره وقتی احتمالا بچه شیر که میخوره وقتی دفع می‌کنه متفوعش اسیدی هست میسوزنه

كلوتريمازول بزن ببين بهتر ميشه؟؟؟نشد تريماسيون ان ان و با وازلين و اكسيدزنگ قاطي كن بزن

خیلی سوخته از داروخانه پماد خوب بگیر خیلی تو اذیته نی نی دلم به درد اومد

اگر در حد قرمزی بود میگفتم سودوکرم بزن.اما تو عکس انگار خون هست حتما ببرش دکتر .

ببر دکتر بنظرم شدت سوختگیش خیلی شدیده

ببر دکتر بنظرم شدت سوختگیش خیلی شدیده

عزيزم حتما ببرش دكتررر گريه نميكنه؟؟؟

پماد کالاندولا بزن بچه سوخته که

سوخته؟

اخی سوخته پماد از داروخانه بگیر

سوال های مرتبط