من رعایت میکنم
هرجایی هر چیزی رو نمیخورم
هر ادمی ک اگه نمیدونی این حلاله یا نه نباید بخوری و من خودم ب یکی سیب دادم پسرش خیلی شبیهم شده
اولین باره میشنوم
من بارداری اولم چیزی هوس کرده بودم ب یکی گفتم درست کرد زایمان کردم انگار اونوزاییدم🤣🤣
منم اصلا از کسی چیزی نمیگیرم واس خوردن
من به حرفهای قدیمی ها اعتقاد دارم
چ رته خواهر
اره میگن ولی چرته بچه فقط به مامان و باباش میره من ک هر کی هر چی بده میخورم
خب میگن شاید از راه حلالی نباشه یا طرف راضی نباشه نخوره که بچه هم نخورده باشه
اره نباید بخوری خیلی تاثیر دار
نه بابا چرته
یعنی غذا منظورته؟
سر بارداری پسرم عموی همسرم برامون ی سبد هلو انجیری اورد
همشم خودم خوردما
جالبیش اینجا بود اصلا رفت امد نداریم فقد سال تا سال عید
اخلاق پسرم عصبانیت گاه بی گاهش کپی عمو😐🤦
منو باباش اصلا اینجوری نیستیم
من ک ب حرفای قدیمیا اعتقاد دارم
ما ازنظر دینی میگیم چیزی از هرکسی نباید بگیری بخوری
خانواده همسر من خیلی بهش اعتقاد دارن ولی من تاحالا نشنیده بودم
اره راسته شاید خلق و خو و یه ته چهره یا همچین چیزایی از طرف مقابل به دلت بشینه موقع خوردن چیزی که ازش گرفتی در آینده بچت هم همونجوری بشه 🙂
کلا ابنو نمیدونستم ولی هر چی مادر شوهرم میفزسته نمیخورم.
هوم شاید خیلیا بگن خرافاته مسخرس
ولی از نظر من اینجوری نیست
عملی تایید نشده
ولی خب تاثیر داره
تو اخلاق رفتار جنین بنظرم تاثیر میزاره
چی هست من بهش تیکه کلام میگم اون گرفته نمیشه
تیکه چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.