خانومایی مه سزارین شدین تا چند روز کمکی داشتین ؟

۱۱ پاسخ

از لحاظ اینکه خودت بتونی از پس کارات بر بیای پنج روز تا یک هفته خوب میشی ولی به طور کلی هرچی بیشتر کسی کنارت باشه بهتره
من هنوزم مامانمو مادر شوهرم شبا هستند کنارم

من ۱۰ روز سر‌پسرم
اینم همین ۱۰‌روز ک‌مامانم‌میاد

من بعد۱۰روز مامانم رفت موندم با دوتا بچه خداروشکر از پسشون براومدم

بستگی ب خودتون داره بنظرم ب خودتون اهمیت بدین حداقل ۲۰ روز استراحت کامل کنید مخصوصا اگر دوتا بچه دارین چون کارتون بیشتر هرچی بیشتر کمکی داشته باشین بهتر

حداقل ۱۵ روزی باید کمکی داشته باشی

یک هفته

۲۰ روز

12 روز

۵روز 🫠

یه هفته کامل اوکی میشی

بستگی به توانت داره بعضیا تا ده روز بعضیا تا ۴۰روز من مثلا تا پایان دو ماهگی کنار مادرم موندم از پس خودم برنمیام

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی