۱۰ پاسخ

آهن رو نده

رو پسر من عناب خیلی خوب جواب داد 8.9روز یبار دفع داشت قبلا
با روغن زیتون میتونید مقعدش رو چرب کنید یا توی غذاش روغن زیتون بریزید

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی ویAti0507
کانال ninifoodartam@

خاکشیر عزیزم عالیههههههه بریز تو آب با دوتا دونه قند عالیه دوسه بار دوسه تا سرنگ بده خیلی خوبه ضرر هم نداره

شکر سرخ ازرعطاری بکیر تو اب حل کن دوسه بار در روز بده.اصلا ضرر نداره

زرد الو رو دختر من خیلی خوب جواب داد

اگه بدبودک دکترنمیداد

فولوس بده

شیاف گلیسیرین بذار

انجیر بده،روغن بمال شکمش رو،

سوال های مرتبط