۷ پاسخ

آره.

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی ویAti0507
کانال ninifoodartam@

وای من از دست جیشا پسرم جستم خیلیییییی جیش میکنه بیش از حدش 🤦‍♀️

بله قطعا...
مایعات زیاد بده

بچه منم اینطوری بود بردم دکتر گفت فقط مایعات بده

بچه منم کم جیش میکنه حریان چیه هرکی تو گهواره میبینم جیش بچش کمه😩

امکان دارع.
چقد اب میدی؟

سوال های مرتبط